Friday

Daily menu is only in Slovak version

DSC_0144-uprava.jpg
Wedding conditions

Wedding conditions

 

 

1. Prenájom


Zimná záhrada - kapacita do 70 osôb
Svadobná / Kongresová sála - kapacita do 120 osôb

Toskánska záhrada -  kapacita do 30 osôb

Svadobný salónik - kapacita do 30 osôb

 

 

Svadobný balík Sauvage 

Svadobný balík

Enchanter   

Svadobný balík

Amour

Zimná záhrada

Prenájom 500€

do 22:00

Prenájom 500€

do 22:00

Prenájom 500€

do 22:00

Svadobná / Kongresová sála

Prenájom 300€

do 22:00

Prenájom 300€

do 22:00

Prenájom 300€

do 22:00

Toskánska záhrada

Prenájom 200€

do 22:00

Prenájom 200€

do 22:00

Prenájom 200€

do 22:00

Svadobný salónik

Prenájom 100€

do 22:00

Prenájom 100

do 22:00

Prenájom 100€

do 22:00

 

 

Po danej hodine až do skončenia svadby účtujeme poplatok 100 € za každú načatú hodinu. Za personál sa nehradí po celú dobu svadobnej hostiny.

 

2. Konzumácia


 

Reštaurácia Golden Royal povoľuje hosťom priniesť si alkohol, víno, koláče a torty. Za vlastné víno a alkohol účtujeme paušálny poplatok 140€ / pri počte do 50os. a paušál 190€ / pri počte nad 50 osôb. Hosťom ponúkame aj možnosť nákupu našej ponuky vín a alkoholu za zvýhodnené ceny.

 

3. Tovar hostí


Hostia prinášajú svoj tovar na svadbu v piatok, deň pred svadbou, v čase medzi 15.00 a 17.00 hod. Je potrebné ohlásiť sa na recepcii hotela, oboznámiť recepčnú o dôvode príchodu. Tá následne informuje manažéra, ktorý zabezpečí prevzatie tovaru.
Zimná záhrada, Toskánska záhrada, Svadobný salónik: tovar sa podáva z Vodnej ulice.
Svadobná / Kongresová sála: tovar sa podáva zo Štefánikovej ulice, priamo cez vchod do Svadobnej / Kongresovej sály. Tovar hostí sa následne odkladá do chladiacich boxov.

Po ukončení svadby si hostia odnášajú so sebou zvyšné koláče, alkohol a i.. Najneskôr na druhý deň ráno do 11.00 hod..

 

4. Zasadací poriadok a zmeny počtu osôb:


Pri dohadovaní akcie s manažérom 1 mesiac pred jej uskutočnením Vám bude vydaný plán zasadacieho poriadku. Hostia si tak pripravia zasadací poriadok a menovky. Zasadací poriadok sa odovzdáva v piatok spolu s tovarom manažérovi Golden Royal. Uprednostňujeme, aby si hostia rozložili menovky na stoly sami, prípadne ak si želajú, aby to urobil čašník, žiadame presné dodržanie mena na zasadacom pláne s menom na menovke. V termíne 1 týždeň pred svadbou v pracovný deň – teda v piatok, je potrebné nahlásiť presný a zároveň konečný počet osôb. V prípade znižovania počtu osôb v termíne 7 až 2 dni pred dňom konania svadobnej hostiny sa účtuje storno poplatok vo výške 20 € / za každú odhlásenú osobu. Od 2 - 0 dní sa už osoby odhlásiť nedajú vieme jedlo zabaliť. Tento poplatok dostanú klienti v  konečnom zúčtovaní po ukončení svadobnej hostiny.

 

5. Platobné podmienky:


V prípade záujmu organizovania svadby v reštaurácii Golden Royal sa prijme nezáväzná rezervácia, ktorú je potrebné potvrdiť do 14 dní od jej nahlásenia, a to zálohou:

v Svadobnej / Kongresovej sále vo výške 300 €

v Zimnej záhrade vo výške 500 €

v Toskánskej záhrade vo výške 200 €

v Svadobnom salóniku vo výške 100 €

 

Záloha je v prípade zrušenia nevratná, nakoľko jej zaplatením sa považuje rezervácia za záväznú. Konkrétne menu je potrebné dohodnúť najneskôr 1 mesiac pred svadbou s manažérom Golden Royal. V termíne 1 deň pred svadbou je potrebné uhradiť druhú zálohu vo výške 70% z vykalkulovanej sumy v Kalkulačnom liste. Konečná suma / doplatok, sa hradí hneď nadránom po ukončení svadby, a to vrchnému čašníkovi zodpovednom za priebeh akcie. Ten odovzdá klientovi „Zúčtovací list - Faktúru“, ktorú klient odsúhlasí a uhradí zvyšnú sumu.

 

6. Svadobné torty a zákusky


Golden Royal Reštaurácia je známa pečením fantastických zákuskov. Ponúkame rôzne druhy svadobných tort, tradičných slovenských zákuskov, cupcakov, makaróniek....

 

7. Svadobná vyzdoba


Pre túto výnimočnú udalosť Vám ponúkame kompletnú svadobnú výzdobu podľa Vašich predstáv. Bude nám potešením zdieľať s Vami Vaše prípravy, aby ste svoj deň mohli prežiť podľa seba a predsa inak...

 

8. Hudba


Zimná záhrada: odporúčame DJ‑a, živú kapelu, živú ľudovú muziku. 
Svadobná / Kongresová sála: odporúčame DJ‑a, živú kapelu, živú ľudovú muziku. 
Toskánska záhrada a Rokovací salónik: poskytujeme reprodukovanú hudbu.

 

9. Parkovanie


Ponúkame možnosť rezervácie parkovacích miest (počet po dohode s manažérom reštaurácie)

 

10. Ubytovanie pre mladomanželov a svadobných hostí


Ponúkame ubytovanie v izbách a apartmánoch. Pre mladomanželov poskytujeme apartmán s prekvapením GRÁTIS. V prípade, ak si u nás želáte ubytovať svojich hostí ponúkame Vám ubytovanie so zľavou.

 

                                 

  Pultové ceny Ceny pre svadobných hostí
Jednoposteľová izba 105 € 70 €
Dvojposteľová izba 125 € 90 €
Apartmán 150 € 110 €

 

11. Svadobná torta a zákusky


Ponúkame rôzne druhy svadobných tort:

 

*Tvarohová s lesnými plodmi*

*Dobošová s karamelovými oplátkami*

*Jemná orechová*

*Tiramisu svadobná*

*Ananásová - biele pohladenie*

*Čokoládovo-banánová*

*Čiernohorská čokoládovo-višňová*

*Esterházy torta*

 

Cena každej torty je individuálna a závisí od veľkosti a druhu.

 

Ponúkame rôzne druhy svadobných zákuskov:

*opitý Izidor*

*punčový rez*

*kokosový rez*

*orechová kocka*

*čokoládový rez*

*linecké koláčiky*

*banánová roláda*

*trubička zl ístkového cesta*

*pomarančový rez*

*londýnsky rez*

*dobošový rez*

*piškótové guľky*

*zamatová roláda*

*prezident rez*

*vanilkové rožky*

*trikolóra*

*parížske rožky*

*ananásový rez*

 

Cena zákuskov je 1,20€ / kus

 

Ďalšie špeciality, ktoré Vám s radosťou pripravíme:

*Cupcake - 3,00€ / kus*

*Makrónky - 4,00€ / kus*

*Pagáče - škvarkové, zemiakové, syrové - 1€ / kus*

*Slané tyčinky lístkové - morská soľ, rasca, syr - 0,50€ / kus*

*Pizza slimáčik z lístkového cesta - 1€ / kus*

 

Zákusky sa pripravujú z domácich surovín a je samozrejmosťou, že zákusky podľa Vášho želania aj "krabičkujeme" na výslužky. Radi Vám ponuku zákuskou prispôsobíme podľa Vášho želania, pokiaľ máte záujem o iné druhy.